Σύμφωνα με σχετική έρευνα των UM και McCann London

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Central St. Martin’s College of Art and Design, και αντλεί δεδομένα από περισσότερους από 1.000 luxury καταναλωτές σε Ηνωμένο Βασίλειο, Κίνα, Ρωσία και Μέση Ανατολή, τα οποία συνδυάζονται με τα στοιχεία που προέκυψαν από την παρακολούθηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε 65 χώρες.

Στα ευρήματα συγκαταλέγεται και η αναγνώριση ενός νέου είδους καταναλωτή, του «global luxury citizen», παγκόσμιου ταξιδιώτη, storyteller, ηγέτη, που αναδεικνύει στυλ και τάσεις. Η Διευθύνων Σύμβουλος της UM London, Eva Samuel-Camps, υπογράμμισε ότι η έρευνα επιδεικνύει το πόσο σημαντικό είναι να σκεφτούμε πέρα από τις παραδοσιακές μεθόδους marketing, στοχεύοντας στην κατανόηση των παραμέτρων που κινητοποιούν τους global luxury citizens. Αξιοσημείωτη, επίσης, είναι η δυναμική των βρετανικών μέσων ενημέρωσης, καθώς το 86% του κοινού-στόχος ισχυρίζεται ότι τα παρακολουθεί για την ενημέρωσή του.