Για start-ups κοινωνικού χαρακτήρα

(ΒΕΡΜΟΝΤ) Ο διαγωνισμός τρέχει για 3η χρονιά, σε συνεργασία με την Ashoksa. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν νέοι από 18 έως 34 ετών από 11 ευρωπαϊκές και ασιατικές χώρες, οι οποίοι χρησιμοποιούν μια επιχείρηση για να «επιφέρουν κοινωνική αλλαγή». Το έπαθλο περιλαμβάνει, επίσης, business mentoring και ένα ταξίδι στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Ben & Jerry’s στο Βερμόντ. Η συγκεκριμένη καμπάνια, η οποία θα «τρέξει» έως τις 31 Οκτωβρίου, έχει στόχο να ενισχύσει το ηθικό brand positioning της Ben & Jerry’s. Ο Matthieu Barrett, Υπεύθυνος digital της Ben & Jerry’s Europe, ανέφερε: «Μέσω του διαγωνισμού θέλουμε να γιορτάσουμε τους νέους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, που ηγούνται καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων τα οποία δημιουργούν κοινωνική αλλαγή».