Η SeenThis προχωρά σε μια παγκόσμια συνεργασία με την GroupM, τον επενδυτικό όμιλο media της WPP. Η εν λόγω συνεργασία θα επιτρέψει στην GroupM και στους οργανισμούς της, να αξιοποιήσουν την τεχνολογία της SeenThis, για τη διαχείριση και την ελαχιστοποίηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από το creative delivery, βελτιώνοντας, παράλληλα, την απόδοση των display advertising καμπανιών.

Η τεχνολογία της SeenThis μπορεί να εφαρμοστεί σε μεγάλους ad-servers, publisher networks και third-party παρόχους, επιτρέποντας, τόσο στον πελάτη όσο και στο agency, να κάνουν περισσότερα, αξιοποιώντας το ίδιο media budget. Ελαχιστοποιεί, επίσης, την ποσότητα των περιττών data που «κατεβάζουν» οι τελικοί χρήστες, οδηγώντας όχι μόνο σε βελτιωμένη εμπειρία UX αλλά και σε μειωμένο αντίκτυπο στην κλιματική αλλαγή, βάσει των ψηφιακών αλληλεπιδράσεων.

Σημειώνεται πως η ad tech εταιρεία έχει γραφεία σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Σιγκαπούρη, Παρίσι, Στοκχόλμη, Όσλο και Σίδνεϊ. Ο Ed Fanning, Global Head of Partnerships, Advertising and Retail Technology της GroupM δήλωσε: «Αυτή η συνεργασία βασίζεται στο παγκόσμιο πλαίσιο για την απεξάρτηση των media από τον άνθρακα, που ανακοινώσαμε το 2022, και αποτελεί σημαντικό βήμα στη δέσμευσή μας να απαλλάξουμε την αλυσίδα εφοδιασμού των media μας από εκπομπές άνθρακα».

(Πηγή: Campaign)