Δυο παγκόσμιες έρευνες, που επικεντρώθηκαν στην κατάσταση του ανθρώπινου αγγίγματος στην εποχή πριν τον Covid-19 αλλά και κατά τη διάρκεια αυτού, δημοσιεύτηκαν από τη Nivea. Όπως αποκαλύπτουν, υπάρχει ένα ανησυχητικό επίπεδο στέρησης του ανθρώπινου αγγίγματος και έντονη αίσθηση μοναξιάς, που τείνουν να γίνουν πιο έντονα από την εν εξελίξει πανδημία, ενώ σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες, δήλωσαν ότι η απομόνωση τους έκανε να νιώθουν πιο μόνοι από ποτέ.
Σε συνέχεια αυτού, η Nivea δεσμεύτηκε να επενδύσει 20 εκατ. ευρώ σε ενέργειες που θα δίνουν έμφαση στην ανθρώπινη επαφή σε όλο τον κόσμο, μεταφέροντας το μήνυμά της σε 150.000 ανθρώπους. «Με τη συνεισφορά μας θέλουμε να κάνουμε τη διαφορά. Έτσι, θα χρησιμοποιήσουμε την επιρροή και το εύρος της Nivea για να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε αναφορικά με τη θετική επίδραση που έχει το ανθρώπινο άγγιγμα στην υγεία μας», δηλώνει ο Stefan De Loecker, CEO της Beiersdorf.