Το Tik Tok γιορτάζει την επιστροφή των live ποδοσφαιρικών αγώνων του Euro 2020, με τη νέα παγκόσμια καμπάνια  «Where Fans Play», με την οποία εγκαινιάζει τη συνεργασία του με την Dark Horses. Η δημοφιλής εφαρμογή είναι χορηγός του Uefa Euro 2020 και με την συγκεκριμένη καμπάνια στοχεύει στο να σηματοδοτήσει τον ενθουσιασμό των fans για την επιστροφή τους στα γήπεδα. Η τηλεοπτική καμπάνια, η οποία τρέχει και στα social media, καλεί του fans ανά τον κόσμο να εμπλακούν «στη μαγεία των αγώνων».

Εκτός από την τηλεοπτική καμπάνια, σχετικό περιεχόμενο στο digital και τα social media θα δίνει τη δυνατότητα στους φιλάθλους να δημιουργούν τις δικές τους στιγμές, ενώ η ευρύτερη καμπάνια θα περιλαμβάνει μεγάλης κλίμακας δράσεις στον σταθμό του Μονάχου και σε out-of-home σημεία στη Μόσχα και την Αγία Πετρούπολη. Η καμπάνια θα τρέξει σε Ευρώπη, Μ.Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ρωσία, Γερμανία και Τουρκία, στην περιοχή MENA και στην Ιαπωνία.

(Πηγή: Campaign)