Με τίτλο Live for Now

(Νέα Υόρκη) Είναι η πρώτη φορά που το brand θα «τρέξει» καμπάνια σε παγκόσμιο επίπεδο και είναι το αποτέλεσμα πολύμηνων καταναλωτικών ερευνών σε διάφορες αγορές ανά την υφήλιο. Στόχος της καμπάνιας είναι να υπενθυμίσει σε όλους ότι η Pepsi είναι μία πλατφόρμα ψυχαγωγίας.

Γι’αυτό και, μεταξύ άλλων, η Pepsi θα συνεργαστεί με ανερχόμενους καλλιτέχνες και αθλητές, μία εκ των οποίων είναι η τραγουδίστρια Nicki Minaj που είχε χαρακτηριστεί «rising star» πέρυσι από το περιοδικό Billboard. Την καμπάνια δημιούργησαν από κοινού οι BBDO και TBWAChiatDay, τα δύο agencies που χειρίζονται δηλαδή τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό της Pepsi.