Με κεντρικό μήνυμα το "Quietly Brilliant"

[ΛΟΝΔΙΝΟ] Έχοντας ως κεντρικό μήνυμα το “Quietly Brilliant”, η καμπάνια στοχεύει να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του brand και να το κάνει γνωστό και πέρα από το κοινό των early adopters. Η πρεμιέρα έγινε χτες στη Μεγάλη Βρετανία κατά τη διάρκεια της μετάδοσης του ποδοσφαιρικού αγώνα Liverpool-Manchester United, ενώ η HTC συνεργάζεται με το branding agency Figtree, τη διαφημιστική Deutsch και το media shop ZenithOptimedia. Σύμφωνα με τον John Wang, Chief Marketing Officer της HTC, “το “Quietly Brilliant” επικοινωνεί τη φιλοσοφία της εταιρείας και τα χαρακτηριστικά της ειλικρίνειας, της ταπεινότητας, της απλότητας, του δυναμισμού και της καινοτομίας”.