Και στην Ελλάδα με προβολή στα social media

Με στόχο την επέκταση του παγκοσμίου δικτύου καταστημάτων της από 3.000 φέτος σε 5.000, η Jysk λανσάρει παγκόσμια employer branding καμπάνια, η οποία στηρίζεται στη συμμετοχή των Store Managers του δικτύου της. Στην καμπάνια, με γενικό slogan «Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας των 3.000 Store Managers;», θα συμμετάσχει και η Jysk Ελλάδος και αναζητά νέους Store Managers, καθώς στα ήδη υπάρχοντα 43 καταστήματα του δικτύου στη χώρα μας, στόχος είναι να προστεθούν το λιγότερο 20 νέα καταστήματα τα επόμενα χρόνια. Η καμπάνια θα επικοινωνηθεί τόσο εντός της εταιρείας, όσο και εκτός σε Μέσα, όπως LinkedIn, Facebook, Instagram και YouTube με διαφημίσεις, ένα τεστ και σχετικά videos.