Το Fuzetea παρουσιάζει την πρώτη του παγκόσμια creative πλατφόρμα με όνομα «Made of Fusion», η οποία θα λανσαριστεί μέσα στα επόμενα 3 με 5 χρόνια μέσω διαφορετικών Owned / Earned / Shared / Paid (OESP) καναλιών.

Στο πλαίσιο αυτό, «τρέχει» και καμπάνια η οποία συνδυάζει και αναμειγνύει διαφορετικά και αντίθετα στοιχεία, αντικατοπτρίζοντας με αυτόν τον τρόπο τα συστατικά του Fuzetea. Η καμπάνια, την υπογραφή της οποίας φέρουν οι McCann Bucharest και MRM Bucharest, περιλαμβάνει τη δημιουργική δουλειά του Αιγύπτιου σκηνοθέτη Ali Ali και του φωτογράφου Ignacio Ricci.

Στην Ελλάδα, τη media υλοποίηση της καμπάνιας η οποία αναπτύσσεται με διαφημιστικά υλικά σε τηλεόραση, social media, Google και programmatic πλατφόρμες, ανέλαβε η Mindshare.