Στις Goodby, Silverstein & Partners και McCann Worldwide

(Νέα Υόρκη)  Για να συμβεί αυτό, όμως, χρειάστηκε να συμμαχήσουν οι Omnicom και IPG, κάτι που, όπως παραδέχτηκε ο Joel Ewanick. VP και Chief Marketing Officer της General Motors, «αρχικά δεν πιστέψαμε ότι θα συνέβαινε. Παραήταν περίπλοκο». Και όμως, συνέβη. Έτσι, η νέα εταιρεία -Commonwealth την ονόμασαν- που θα αναλάβει τον λογαριασμό θα ανήκει κατά το ήμισυ σε κάθε Δίκτυο και θα απασχολεί περί τα 280 άτομα.

Μεταξύ των στελεχών που θα συμμετέχουν στο Δ.Σ. της εταιρείας θα είναι οι Linus Karlsson, Prasoon Joshi και Washington Olivetto από τη McCann και ο Jeff Goodby από την άλλη πλευρά. Μέχρι τώρα, η Goodby, Silverstein & Partners είχε την ευθύνη του λογαριασμού για την αγορά των Η.Π.Α., ενώ η McCann χειριζόταν το λογαριασμό σε χώρες όπως
η Βραζιλία, η Ινδία, η Ιαπωνία, η Κίνα, ο Καναδάς και η Λατινική Αμερική.