Στον «αέρα» βρίσκεται, από χθες, η παγκόσμια καμπάνια της TUI, η πρώτη την οποία λανσάρει η εταιρεία μετά την πανδημία, με την υπογραφή της Leo Burnett. Πρόκειται για την πρώτη που δημιούργησε το agency για την εταιρεία μετά την ανάληψη του διαφημιστικού λογαριασμού, κατόπιν spec, τον περασμένο Ιανουάριο.

Αιχμή του δόρατος της καμπάνιας, με τίτλο «Live happy», αποτελεί τηλεοπτική ταινία με στιγμιότυπα από ειδυλλιακές διακοπές σε διαφορετικούς προορισμούς και τελικό tagline «Where next?». Η καμπάνια διαθέτει μια always-on προσέγγιση και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται χωρίς χρονικό περιορισμό σε 23 αγορές σε όλον τον κόσμο. Το σποτ «τρέχει», εκτός από την τηλεόραση, σε digital και social κανάλια σε media planning και media buying από τη Mediacom.

«Αυτό που θέλουμε να επικοινωνήσουμε είναι η βαθύτερη ουσία των διακοπών, οι οποίες εμπλουτίζουν τη ζωή του ταξιδιώτη και την καθιστούν πιο ευτυχισμένη, καθώς και η έκταση των δραστηριοτήτων μας στην TUI», σημείωσε η Katie McAlister, Chief Marketing Officer της TUI UK & Ireland. (Πηγή: Campaign)