Την Τετάρτη, 24 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ). Τα Μέλη του ΣΔΕ ενέκριναν την Έκθεση Πεπραγμένων για το 2019, τον Οικονομικό Απολογισμό για την οικονομική χρήση που έληξε (2019), καθώς και τον Προϋπολογισμό του 2020. Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης στη σύντομη ομιλία του ανέφερε ότι το 2019 υπήρξε μια χρονιά πολλαπλών εκλογικών αναμετρήσεων στην οποία ο Σύνδεσμος κατάφερε να υλοποιήσει πλήθος πρωτοβουλιών σε όλους τους τομείς.
Αναφερόμενος στο 2020 δήλωσε αισιόδοξος, φύσει και θέσει, επισήμανε ωστόσο τη σημασία της ελεύθερης από διοικητικές παρεμβάσεις, λειτουργία της αγοράς και είπε χαρακτηριστικά: «Στο 1ο εξάμηνο, όπως ήταν αναμενόμενο, επικράτησε σιγή στα θεσμικά θέματα. Όμως η κινητικότητα έχει ήδη επανέλθει. Παρακολουθούμε στενά όσα γράφονται για πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για την ενίσχυση της διαφημιστικής αγοράς, αλλά και όσα διαρρέουν για πιθανή νομοθετική ρύθμιση των media spec και ως ΣΔΕ έχουμε φροντίσει να κάνουμε σαφείς τις θέσεις μας».
Στην παρουσίασή της, η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου, Νερίνα Κομιώτη, αναφέρθηκε τόσο στα πεπραγμένα του 2020, αλλά και σε όσα ο Σύνδεσμος υλοποίησε στο πρώτο εξάμηνο του 2020, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στις προσπάθειες που καταβλήθηκαν με την έναρξη της πανδημίας και το lockdown, ώστε να εξακολουθήσει ο Σύνδεσμος να προσφέρει στις εταιρείες-μέλη του ενημέρωση και τη γνώση. Μετά τη συνέλευση, οι Αγγελική Γιαννοπούλου, Γεωργία Αργυρού και ο Πέτρος Καραχάλιος του Dentsu Aegis Network μοιράστηκαν την παρουσίαση «Respond, Recover, Reset: Responsibly. What’s around the corner for People and Citizens».