Οι A.S. Strategy Branding & Communication, Coca-Cola Τρία Έψιλον και La Petite Jumelle βρέθηκαν στην «κορυφή» των Packaging Awards 2022. Στην ώριμη πλέον έκτη τους διοργάνωση, τα βραβεία επιβράβευσαν τους «καλλιτέχνες» της συσκευασίας.

Σε κλίμα αισιοδοξίας πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Packaging Awards 2022 την Πέμπτη 7 Ιουλίου, στο House 124 στην Αθήνα. Στην ώριμη πλέον έκτη τους διοργάνωση τα βραβεία της Boussias διοργανώνονται με τη συνεργασία του Συνδέσμου Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών και Συσκευασίας και επιβραβεύουν επιχειρήσεις που κατάφεραν να αποδώσουν την πραγματική αξία της συσκευασίας στο branding των προϊόντων τους. Η Eπιτροπή αξιολόγησης ανάδειξε τις κορυφαίες συσκευασίες της χρονιάς για την καινοτομία τους στον σχεδιασμό, τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, την τεχνολογία που αξιοποιήθηκε και τις διαδικασίες, που προσδίδουν αξία σε ολόκληρη την αλυσίδα συσκευασίας ενός προϊόντος. Nα σημειωθεί ότι οι εταιρείες που ξεχώρισαν στα Packaging Awards 2022 έχουν το δικαίωμα συμμετοχής στο World Star Packaging Awards 2023, που διοργανώνεται από τον World Packaging Organization.

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν οι:

  • A.S. Strategy Branding & Communication ως Packaging Design of the Year
  • Coca-Cola Τρία Έψιλον ως Brand of the Year
  • La Petite Jumelle ως Packaging Company (Supplier) of the Year.

Στους μεγάλους νικητές της βραδιάς βρέθηκαν και όσοι απέσπασαν Gold βραβείο. Συγκεκριμένα:

  • Στις κατηγορίες της ενότητας «Excellent Company», Gold βραβεία απέσπασαν οι: Milk Branding Professionals, Coca-Cola Tρία ‘Εψιλον, La Petite Jumelle, ABC Design Communication, Dasc Branding και Pressious Arvanitidis.
  • Στις κατηγορίες της ενότητας «Design & Labelling», Gold βραβεία απέσπασαν οι: Milk Branding Professionals και A.S. Strategy Branding & Commu­nication.
  • Στην ενότητα «Technology», με Gold βραβεία διακρίθηκαν οι: 3άλφα – Αφοι Κ. Καραγεωργίου, Αγροτικός Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός Πίνδος, PepsiCo Hellas Food & Beverages, Coca-Cola

Tρία ‘Εψιλον και Breakfast Box.

  • Στην ενότητα «Printing», Gold βραβεία απέσπασαν οι εταιρείες: Bel και Nikolaou.
  • Στις κατηγορίες της ενότητας «Marketing», Gold βραβεία κέρδισαν οι εταιρείες: Coca-Cola Tρία ‘Εψιλον, A.S. Strategy Branding & Communication, 2yolk και Λυχνία.
  • Στις κατηγορίες της ενότητας «Sustainability», με Gold βραβεία διακρίθηκαν οι: PepsiCo Hellas Food & Beverages, Kotronis Packaging, Ελληνικά Γαλακτοκομεία και Daras Packaging
  • Στην ενότητα «Supply Chain & e-shopping», Gold βραβείο απέσπασε η εταιρεία Denelpack.
Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος ΔΣ του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμ-βου­λος της West

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος ΔΣ του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμ-βου­λος της West, δήλωσε: «Στις φετινές βραβεύσεις, εκτός από ποιοτικές, λειτουργικές, καινοτόμες, εντυπωσιακές και eco friendly, είχαμε την ευκαιρία να δούμε και συσκευασίες που κάνουν τον καταναλωτή να αισθάνεται ασφαλής. Φυσικά στο μέλλον θα πρέπει να βάλουμε και νέες παραμέτρους στον σχεδιασμό της συσκευασίας, αλλά και στο υλικό που θα χρησιμοποιήσουμε.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα το 32% των εσόδων των εμπορικών επιχειρήσεων διεθνώς προήλθε από τα ψηφιακά κανάλια, ενώ το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί στο 54% ως το 2024. Όπως καταλαβαίνουμε τα προϊόντα θα έρχονται σε επαφή με τον καταναλωτή αφού τα έχει αγοράσει και εδώ είναι καταλυτική η συμβολή των τμημάτων marketing προκειμένου να δώσουν μέσω έρευνας τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να οδηγήσουμε τα προϊόντα με επιτυχία στην αγορά. Τα βραβεία στοχεύουν πέρα από τον αυτοσκοπό τους να δώσουν ερεθίσματα για αυτό που έρχεται ως τάση. Οι συμμετέχοντες στην αποψινή βραδιά, με τα έργα τους καταδεικνύουν ότι η συσκευασία είναι ένα πανίσχυρο όπλο στα χέρια των επιχειρήσεων, που περιέχει και προστατεύει το περιεχόμενο αλλά και προσελκύει τον καταναλωτή».

Οι νικητές στην τελετή απονομής είχαν την ευκαιρία να παραλάβουν τα βραβεία τους, να συζητήσουν και να φωτογραφηθούν με συνεργάτες και μέλη της Επιτροπής.

Η απονομή των Packaging Awards 2022 πραγματοποιήθηκε μαζί με την απονομή βραβείων των Supply Chain Awards 2022, καθώς οι εταιρείες που βραβεύονταν στους δύο κλάδους έχουν πολλά να μοιραστούν αλλά και να δημιουργήσουν συνέργειες. Η «πρωτότυπη» αυτή ενέργεια θα αξιολογηθεί, ώστε να αποφασισθεί πώς θα οργανωθεί η τελετή απονομής των δύο βραβείων την επόμενη χρονιά. Παρουσιάστρια της βραδιάς ήταν η δημοσιογράφος Μαρία Νικόλτσιου.

Η συσκευασία είναι η πρώτη ευκαιρία κάθε brand να επικοινωνήσει με τον πελάτη του. Επικοινωνώντας σε αυτό το επίπεδο, οι of the Year νικητές των Packaging Awards 2022 έχουν να «πουν» πολλά…


Αντωνία Σκαράκη, Owner, A.S. Strategy Branding & Communication

A.S. Strategy Branding & Communication – Packaging Design of the Year
«Αναπτύσσουμε στρατηγική που εκφράζεται μέσα από το design»
«Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η A.S. Strategy βραβεύεται με το Packaging Design of the Year. Εμείς επιμένουμε στο να αναπτύσσουμε στρατηγική που εκφράζεται μέσα από το design, με μία διαδρομή παραγωγής που σέβεται τις επιταγές του σήμερα. Αυτός είναι ο τρόπος που η A.S. Strategy υπηρετεί το business. Αισθανόμαστε ευγνώμονες για τη βράβευση αυτή, καθώς πριμοδοτεί τον τρόπο εργασίας μας και τα αποτελέσματα που προκύπτουν από αυτόν».


Γιώργος Χαντουμάκος, Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο

Coca-Cola Τρια Εψιλον – Brand of the Year
«Παραμένουμε προσηλωμένοι στον σχεδιασμό πιο βιώσιμων συσκευασιών»
«Η διάκριση αυτή μας τιμά ιδιαίτερα καθώς επιβραβεύει την προσήλωσή μας στην καινοτομία και τη συνεχή μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος για μία αειφόρο εφοδιαστική αλυσίδα. Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον πιστεύουμε ότι κάθε μορφή συσκευασίας έχει ξεχωριστή αξία και ρόλο, είτε είναι από γυαλί, από αλουμίνιο, από πλαστικό PET, είτε αφορά επαναγεμιζόμενες συσκευασίες ή λύσεις χωρίς καθόλου συσκευασία. Παραμένουμε προσηλωμένοι στον σχεδιασμό πιο βιώσιμων συσκευασιών που, στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας, μπορούν να αποκτήσουν μία νέα ζωή. Με όραμα “Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα”, η στρατηγική μας περιλαμβάνει τη συνολική μείωση των υλικών συσκευασίας που κυκλοφορούμε στην αγορά, αυξάνοντας τη χρήση ανακυκλωμένων συσκευασιών και μειώνοντας παράλληλα τις συσκευασίες από πρωτογενή υλικά».


Πάρις Ορφανός, CEO, La Petite Jumelle

La Petite Jumelle – Packaging Company (Supplier) of the Year
«Δημιουργήσαμε την αγορά του Luxury Packaging στην Ελλάδα»
«Η διάκρισή μας αυτή, Packaging Company of the Year, για 3η συνεχόμενη χρονιά σημαίνει πολλά παραπάνω από κάθε άλλη χρονιά. Είναι μία επιβεβαίωση της απόφασής μας, ότι κάναμε σωστά, όταν αποφασίσαμε να επενδύσουμε τόσο βαθιά, όχι μόνο σε μηχανολογικό εξοπλισμό αλλά και στο R&D, ώστε ουσιαστικά να δημιουργήσουμε την αγορά του Luxury Packaging στην Ελλάδα. Μία διάκριση που καταδεικνύει πως η επιμονή στη λεπτομέρεια, η καινοτομία και η ποιότητα όταν “συνεργάζονται” σε ανεβάζουν στην κορυφή. Θέλω να ευχαριστήσω για μια ακόμα φορά τόσο τη διοργάνωση, όσο και την Κριτική Επιτροπή, που μας έδωσε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε τις premium, καινοτόμες συσκευασίες μας και να διακριθούμε. Συγχαρητήρια και σε όλη την ομάδα μας, που δουλεύει με πάθος και φαντασία με στόχο πάντα την ποιότητα».