Διεύρυνση συνεργασίας με την Έψα, μετά από spec

Η Out to lunch δραστηριοποιείται εδώ και περίπου ένα χρόνο, ως μία εναλλακτική πρόταση στα καθιερωμένα μοντέλα, με έμφαση στο δημιουργικό κομμάτι επικοινωνίας και branding και στην ευέλικτη συνεργασία με τους διαφημιζόμενους. Η Out to lunch έχει ήδη στο portfolio της σειρά συνεργασιών, ενώ πρόσφατα επεκράτησε σε spec της Έψα για την above the line επικοινωνία, στο οποίο συμμετείχαν σύμφωνα με πληροφορίες περί τις 6 εταιρείες του χώρου.

Πρόκειται για διεύρυνση συνεργασίας, καθώς η Out to lunch είχε ξεκινήσει συνεργασία με την Έψα από το 2013, κερδίζοντας σε αντίστοιχο spec. Η Άννα Στυλιανάκη θεωρείται ένας από τους πιο έμπειρους και ταλαντούχους δημιουργικούς της ελληνικής διαφήμισης. Στο παρελθόν, έχει συνεργασθεί με μεγάλες διαφημιστικές, ενώ έχει επανειλλημένα διακριθεί στα μεγαλύτερα ελληνικά και διεθνή φεστιβάλ. Περισσότερες πληροφορίες για την Out to lunch στο www.outtolunch.gr.