Η Chiquita παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια, για την προώθηση του μηνύματος της χαράς και του υγιεινού τρόπου ζωής, στους δρόμους της Ελλάδας. Η καμπάνια «Τέλεια από τη φύση της», την οποία επιμελείται η Magnet, έχει ως στόχο να αναδείξει τις μπανάνες Chiquita και να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να είναι υπερήφανοι για τον εαυτό τους.

Η καμπάνια θα φιλοξενηθεί σε λεωφορεία, billboards και στάσεις Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, και προωθεί την ιδέα της αποδοχής του αυθεντικού και αληθινού εαυτού. Με την ενίσχυση της προβολής και παρουσίας της στα s/m και τα καταστήματα, η Chiquita επιδιώκει να γίνει η πρώτη, φυσική επιλογή των καταναλωτών.