Ολοκληρώνοντας 10 χρόνια λειτουργίας, η αλυσίδα καταγράφει για το 2015 λειτουργική κερδοφορία για πρώτη χρονιά. Τα ενοποιημένα λειτουργικά αποτελέσματα ανήλθαν σε 146.285 ευρώ, έναντι ζημιών  –9.942.882 ευρώ το 2014. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 222.538.358 ευρώ, έναντι 181.580.497 ευρώ το 2014. Σύμφωνα με την εταιρεία, στα θετικά αποτελέσματα συνέβαλλε αποφασιστικά το δυνατό εμπορικό πλάνο που ενίσχυσε τα μερίδια σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, τα Public αναδείχτηκαν σε no 1 retailer στις πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, action cameras & drones, βιβλίων, ταινιών, μουσικής και εισιτηρίων θεαμάτων.

Παράλληλα, σημαντική ήταν η συμβολή και των εποχικών κατηγοριών στην αύξηση πωλήσεων. Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Χρήστος Καλογεράκης, σημείωσε: «Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κερδίσαμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ενώ επιβεβαιώνουν τη στρατηγική ανάπτυξης μεριδίων των Public στην αγορά προϊόντων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που με τη συμπλήρωση 10 χρόνων έχουμε καταγράψει μία τόσο δυναμική πορεία αποτελώντας μία από τις αγαπημένες μάρκες των Ελλήνων και Κυπρίων καταναλωτών. Θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε στοχεύοντας πάντα στο χαμόγελο των επισκεπτών μας». Σημειώνεται ότι, κατά το 2015, τα καταστήματα του δικτύου Public επισκέφθηκαν 25 εκατ. καταναλωτές, ενώ 32 εκατ. εμπιστεύτηκαν τα 2 e-shops της εταιρείας -σε Ελλάδα και Κύπρο- υλοποιώντας 800.000 ειδικές παραγγελίες.