Ανάπτυξη οργανικών καθαρών εσόδων της τάξης του 7,9% ανέφερε ο όμιλος IPG, για το β΄ τρίμηνο του 2022, η οποία αγγίζει τα 2,38 εκατ. δολάρια και αποτελεί σημαντική επιβράδυνση σε σχέση με την οργανική ανάπτυξη του 20% την οποία πέτυχε το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.
Επιπλέον, τα περιθώρια κέρδους επιβραδύνθηκαν επίσης σε ετήσια βάση, από 17,9% το β΄ τρίμηνο του 2021, σε 15,6% το αντίστοιχο τρίμηνο φέτος, με έξοδα όπως μισθοί, επαναλειτουργία γραφείων και επαγγελματικά ταξίδια να αυξάνονται μετά το πέρας της πανδημίας. Παράλληλα, το β΄ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 9% και ο αριθμός των εργαζομένων του IPG, καθώς ο όμιλος «πραγματοποίησε προσλήψεις, οι οποίες καλύπτουν ανάγκες και του 2021», δήλωσε ο Philippe Krakowsky, CEO του IPG.
Όσον αφορά στα περιθώρια κέρδους, ο P. Krakowsky εξήγησε ότι «όπως ήταν αναμενόμενο, αυτά είναι μειωμένα σε σχέση με το περσινό β΄ τρίμηνο, όταν η ανάπτυξή μας είχε αρχίσει να επιταχύνεται σημαντικά. Ωστόσο ορισμένα μεταβλητά έξοδά μας βρέθηκαν σε ιστορικό χαμηλό, λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας». Σημειώνεται ότι στις ΗΠΑ, όπου αντιστοιχεί το 66% των δραστηριοτήτων του IPG, τα καθαρά οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 8,3%, ενώ στις διεθνείς αγορές 7,1%.
(Πηγή: Campaign)