Διψήφια ανάπτυξη σε όλες τις αγορές σημείωσε το Omnicom Group, το β΄ τρίμηνο του 2021, εικόνα εντελώς αλλαγμένη σε σχέση με το περσινό αντίστοιχο διάστημα, όταν ο κόσμος βρισκόταν σε lockdown και οι επιδόσεις μεγάλων agencies πλήττονταν.

Συγκεκριμένα, η παγκόσμια οργανική ανάπτυξη του Omnicom Group αυξήθηκε κατά 24%, στα 682 εκατ. δολάρια, αποφέροντας παγκόσμια αύξηση κερδών 27,5%, αγγίζοντας τα 3,57 δισ. δολάρια. Ανάκαμψη σημειώθηκε, με διψήφια ανάπτυξη, σε όλες τις περιοχές και τους κλάδους δραστηριότητας της εταιρείας, σημείωσε ο John Wren, CEO του Omnicom Group, στο πλαίσιο σχετικής ενημέρωσης την περασμένη Τρίτη, 20 Ιουλίου.

Σε επίπεδο κλάδων, οι διαφημιστικές δραστηριότητες σημείωσαν ανάπτυξη 29,8% παγκοσμίως, το CRM precision marketing 25% και το CRM commerce and brand consulting 15,2%. Επίσης, το PR του Omnicom Group αναπτύχθηκε κατά 15,1% και ο κλάδος υγείας κατά 4,5%. Επιπλέον, το CRM experiential αναπτύχθηκε, σε σχέση με πέρυσι, ενώ το experiential αυξήθηκε κατά 53% σε σχέση με την περασμένη χρονιά, αποδεικνύοντας την επιθυμία για επιστροφή στα live events.

(Πηγή: Campaign)