Το πρόγραμμα του νέου τηλεοπτικού σταθμού θα εκπέμπει ζωντανά και θα βρίσκεται κοντά στους τηλεθεατές όλης της επικράτειας από την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου, όπως επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση. Το Open έρχεται σε μία κομβική στιγμή για την ελληνική τηλεόραση και στόχος του είναι να κερδίσει την εμπιστοσύνη των τηλεθεατών, προσφέροντάς τους ποιοτικό ενημερωτικό και ψυχαγωγικό πρόγραμμα. Πρόκειται σύμφωνα με το Open, για «μία νέα δημιουργική περίοδο με στόχο η τηλεόραση να ξαναβρεί τον εαυτό της». Η Bold υπογράφει, μεταξύ άλλων, την καμπάνια λανσαρίσματος του Open, ενώ το λογότυπο και τα χρώματα είναι δημιουργία της DixonBaxi.