Με tweets των χρηστών σε billboards, murals, αξιοθέατα και πεζοδρόμια

Μία out-of-home καμπάνια ευαισθητοποίησης σχετικά με την αναγκαιότητα της χρήσης μάσκας ως μέτρο προφύλαξης από τον Covid-19, «τρέχει» το Twitter στις ΗΠΑ, σε συνεργασία με επτά μεγάλες πόλεις και, συγκεκριμένα, σε Νέα Υόρκη, Asbury, Νιου Τζέρσεϊ, Σικάγο, Σιάτλ, Λος Άντζελες και Μαϊάμι.

Η καμπάνια λανσαρίστηκε την Κυριακή και περιλαμβάνει την προβολή tweets από χρήστες της πλατφόρμας, αποτυπωμένα σε billboards, murals, τοπικά αξιοθέατα και πεζοδρόμια κεντρικών σημείων των πόλεων. Επίσης, το social media site, το οποίο έχει καταγράψει πάνω από 100 εκατ. tweets σχετικά με τη χρήση μάσκας από τον περασμένο Μάρτιο, θα μοιράσει και δωρεάν μάσκες.

Εξάλλου, και εντός της πλατφόρμας, η εταιρεία πρόσθεσε στο μενού των αντιδράσεων ένα emoji καλυμμένο με μάσκα, καθώς και το hashtag WearAMask, προκειμένου να αυξήσει το awareness, ενώ πολλά από τα ιδιόκτητα προφίλ του φέρουν τίτλους, αλλά και φωτογραφίες προφίλ, εμπνευσμένα από τη χρήση μάσκας.
(Πηγή: Adweek)