Ένα διαφορετικό και ιδιαίτερα στοχευμένο outdoor activation σχεδίασε και υλοποίησε η LeasePlan Ελλάδας φέτος το καλοκαίρι, για να παρουσιάσει την πρότασή της για μίσθωση ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων (eLCV leasing). Για περισσότερο από έναν μήνα (Ιούνιος – 13 Ιουλίου), ένα 100% ηλεκτρικό βαν ήταν σταθμευμένο στην είσοδο της Κεντρικής Λαχαναγοράς Αθηνών. Εκεί, οι επαγγελματίες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το what’s next στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και τη μίσθωση – offline, διαβάζοντας την προσφορά πάνω στο βαν και καλώντας στην αποκλειστική γραμμή πωλήσεων ή online, «σκανάροντας» το QR code και δηλώνοντας ενδιαφέρον στη landing σελίδα της εταιρείας.

Στο πλαίσιο της OOH δράσης, πραγματοποιήθηκαν και 2 εκδηλώσεις μέσα στη Λαχαναγορά, η πρώτη το ξημέρωμα της 7ης Ιουλίου, όπου προσφέρθηκαν στους εμπόρους και παραγωγούς τυρόπιτα και καφές, μαζί με το σχετικό έντυπο και την πληροφορία, ενώ η δεύτερη, απογευματινή εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουλίου και ήταν αφιερωμένη στους εταιρικούς πελάτες της LeasePlan, ένα κοκτέιλ πάρτι με γουρουνόπουλο.

Ο Γιάννης Ζαφείρης, Επικεφαλής Marketing της LeasePlan Ελλάδας, ανέφερε: «Το κοινό που θα ενδιαφερόταν για ένα ηλεκτρικό φορτηγό με ψυγείο είναι ο έμπορος που μεταφέρει φρούτα, λαχανικά και νωπά προϊόντα. Χρησιμοποιεί όμως social media;

Τι ώρα βλέπει τηλεόραση; Διαβάζει τα emails του; Έχει smartphone; Αποφασίσαμε να μην ρισκάρουμε να απαντήσουμε στις δύσκολες αυτές ερωτήσεις και καταφύγαμε στο παραδοσιακό OOH – φέραμε, δηλαδή, το προϊόν μπροστά στα μάτια του πελάτη».

Η Δάφνη Λαζαροπούλου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και ESG, ανέφερε: «Αποφασίσαμε να πάμε οι ίδιοι στη Λαχαναγορά, να μιλήσουμε με τους ανθρώπους της και να πάρουμε το δικό τους feedback. Αυτή η επαφή λειτούργησε ως έμπνευση και μας οδήγησε στην οργανωμένη εφαρμογή του πλάνου προώθησης του προϊόντος μας».