Για τους εκπροσώπους του λιανεμπορίου

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το online event, μέσα από το οποίο επέλεξε η Unilever να παρουσιάσει την άφιξη της σειράς Lifebuoy στην Ελλάδα, στους εκπροσώπους των αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο λανσάρισμα της Unilever τη νέα χρονιά, καθώς η μάρκα υγιεινής χεριών Lifebuoy αποτελεί στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας. Το γεγονός αυτό σηματοδοτήθηκε από το format σχεδιασμού της διαδικτυακής παρουσίασης, η οποία είχε το concept Ενημερωτικής Εκπομπής και τίτλο: «ΑλλάΖουμε αλλά Ζούμε», θέλοντας να διαδώσει τη θετική φιλοσοφία της μάρκας, με πρωταγωνιστή τα χέρια και τη σημασία του αγγίγματος στη ζωή μας.

Με κεντρική παρουσιάστρια τη δημοσιογράφο Δώρα Παντέλη, οι προσκεκλημένοι παρακολούθησαν σε live streaming την έρευνά της γύρω από την υγιεινή των χεριών, την οποία πλαισίωναν ειδικοί της Επιστήμης, της Έρευνας Καταναλωτή, καθημερινοί «ήρωες» που ανέδειξε η νέα πραγματικότητα στη χώρα μας και οι εκπρόσωποι της Unilever, Andrew Kennedy, Γενικός Διευθυντής ΝΑ Ευρώπης και Δημήτρης Μαγγιώρος, Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδος και Νοτίων Βαλκανίων.