Περισσότερο χρόνο από κάθε άλλη ομάδα δαπανά η Γενιά Ζ (16-24 ετών) στο διαδίκτυο, σύμφωνα με νέα διεθνή έρευνα του WARC, αφιερώνοντας το 67,7% του χρόνου που καταναλώνει σε media στο ψηφιακό περιβάλλον.

Όπως προκύπτει από τη μελέτη Global Ad Trends: Finding Gen Z, τα social media κυριαρχούν, αν και τα επίπεδα χρήσης τους παγκοσμίως αναμένεται να υποστούν μικρή μείωση, παρά την ανάδυση νέων πλατφορμών. To TikTok βρίσκεται στο επίκεντρο, με τους χρήστες του να δαπανούν κατά μέσο όρο 95 λεπτά ημερησίως σε αυτό.

Σημειώνεται ότι σχεδόν το 40% του διαφημιστικού κοινού της πλατφόρμας είναι μεταξύ 18 και 24 ετών, αγγίζοντας συνολικά τα 421 εκατ. Σύμφωνα με τα ευρήματα, τα νέα Μέσα και ειδικά το audio μετατρέπονται σε καταλύτη για την αύξηση της χρήσης media από την Gen Z.

Το streaming μουσικής και podcast αποτελούν την αιχμή του δόρατος, με την ηλικιακή αυτή ομάδα να καταναλώνει περισσότερο audio content ημερησίως σε σχέση με όλες τις μορφές του video content μαζί. Ενδιαφέρον, ωστόσο, παρουσιάζει το γεγονός ότι σε επίπεδο συνολικής κατανάλωσης media, η συγκεκριμένη γενιά υπολείπεται των millennials, που έχουν υψηλότερα ποσοστά κατανάλωσης παραδοσιακής και streaming τηλεόρασης.

(Πηγή: WARC)