Έρευνα της Travelplanet24

Σύμφωνα με την έρευνα, η πλειονότητα των χρηστών (86%) αναζητά και συγκρίνει τιμές σε παραπάνω από 2 ιστοσελίδες πρακτορείων ή αερομεταφορέων, ενώ βασικά κριτήρια επιλογής σελίδας είναι οι τιμές, το επίπεδο δυσκολίας της διαδικασίας (usability), αλλά και η αξιοπιστία που εμπνέει η εκάστοτε ιστοσελίδα/εταιρεία (brand).

Επιπλέον, η έρευνα κατέγραψε μείωση του αριθμού των ταξιδιών που πραγματοποιούν ετησίως οι Έλληνες, αλλά και το γεγονός ότι όσοι καταφεύγουν στο διαδίκτυο για αγορά αεροπορικών εισιτηρίων είναι στην πλειοψηφία τους (90%) καθημερινοί χρήστες του μέσου.