Ο ΟΠΑΠ διοργάνωσε ειδικές e-εκδηλώσεις, με την ονομασία «Customer Xperience – Η επιτυχία ξεκινά από εσένα», από τις 6 έως τις 13 Μαΐου, για την παρουσίαση της στρατηγικής του. Περισσότεροι από 2.500 συνεργάτες του ΟΠΑΠ συμμετείχαν στις σχετικές παρουσιάσεις. Συγκεκριμένα, στις εκδηλώσεις παρουσιάστηκε η νέα επιχειρηματική στρατηγική Fast Forward και ο σχεδιασμός του ΟΠΑΠ για τη νέα εποχή στο δίκτυο των πρακτορείων του.

O Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ Jan Karas, o Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Οδυσσέας Χριστοφόρου, ο Chief Retail Officer Βάιος Καραντίνος και στελέχη του δικτύου συζήτησαν για όλα τα θέματα τα οποία, αφορούν τα νέα έργα και τις εμπορικές πρωτοβουλίες της εταιρείας. Όπως επισήμανε ο Jan Karas, οι ψηφιακές εκδηλώσεις ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες, ενώ η χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων για την επικοινωνία με το δίκτυο των συνεργατών ταιριάζει απόλυτα με τις κατευθύνσεις της στρατηγικής Fast Forward, η οποία εστιάζει στην τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας.