Από δύο πρώην στελέχη της Publicis Chemistry

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η νεοσυσταθείσα εταιρεία θα παρέχει υπηρεσίες digital, relationship marketing, διαφήμισης και shopper marketing. Ως μέρος του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξής της, η Once Upon A Time εξαγόρασε την B-Group London, εταιρεία brand engagement and activation με πελάτες όπως οι Universal Pictures, Sony Pictures, Unilever και Disney, με στόχο να επεκτείνει τις δραστηριότητές της με την προσθήκη ψηφιακού και CRM περιεχομένου. Ο Garton ανέφερε: «Οι πελάτες ζητούν νέα πρόσωπα στην αγορά, που να έχουν επίκεντρο την δημιουργικότητα και την καινοτομία. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βρήκαμε ένα agency που μοιράζεται το ίδιο όραμα με το δικό μας, και έχει πελάτες κάποια από τα μεγαλύτερα brands διεθνώς».