Στον «αέρα» βρίσκεται νέα καμπάνια του e-shop.gr, την οποία δημιούργησε η Think Plus, για τις προσφορές της Black Friday, που συνεχίζονται και κατά τη διάρκεια της Cyber Week.

Το μήνυμα στην πρώτη φάση της καμπάνιας συνοψίζεται στο ερώτημα: «Μα είναι δυνατόν να κάνει κάποιος αγορές χωρίς να έχει μπει πρώτα στο e-shop.gr;», με τον πρωταγωνιστή της ταινίας να ξεκαρδίζεται στα γέλια.

Με τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ και content για digital κανάλια, η καμπάνια συνεχίζεται και για Cyber Week, με έναν πιο ήρεμο πρωταγωνιστή, ο οποίος είναι σίγουρος ότι πλέον όλοι θα έχουν μπει στο e-shop.gr. Την παραγωγή και των δύο τηλεοπτικών επιμελήθηκε η Black Lemon (AdPr).