Σημαντική οργανική ανάπτυξη σε Βόρειο και Λατινική Αμερική και Ασία

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Τα έσοδα του τριμήνου εμφανίστηκαν αυξημένα κατά 6,4%, με την αγορά των ΗΠΑ να εμφανίζει αύξηση 7,8% και τα διεθνή έσοδα να αυξάνονται 4,9%. Τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν 5,8%, με την μεγαλύτερη οργανική ανάπτυξη να εμφανίζεται στη Βόρειο Αμερική (7,9%), τη Λατινική Αμερική (7,8%) και την Ασία (5,1%). Τα διαφημιστικά έσοδα εμφάνισαν, επίσης, σημαντική αύξηση κατά 10,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Τα οικονομικά αποτελέσματα της Omnicom είναι σαφώς καλύτερα από αυτά της ανταγωνίστριας και παρολίγον συνεταίρου Publicis Groupe, η οποία κατέγραψε το ίδιο τρίμηνο μειωμένα έσοδα κατά 1,5% σε σχέση με το περσινό 2ο τρίμηνο.