Ως το πιο πολυβραβευμένο agency και διαφημιζόμενος αντίστοιχα

Σύμφωνα με την έκθεση, τα πιο πολυβραβευμένα media agency δίκτυα για το 2015 είναι τα OMD, Starcom MediaVest, Mindshare, PHD και Mediacom, ενώ ως πιο πολυβραβευμένοι διαφημιζόμενοι αναδείχθηκαν οι Coca-Cola, Samsung, McDonald’s, Vodafone, Ikea και Heineken. Σε επίπεδο χωρών, τα περισσότερα βραβεία το 2015 απέσπασαν agencies στις ΗΠΑ, με το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ινδία, την Αυστραλία και το Χονγκ Κονγκ να ακολουθούν. Η δημοσιογράφος Isabelle Musnik, editor του The Gunn Report for Media, ανέφερε σχετικά: «Το The Gunn Report for Media 2015 αποδεικνύει πως τώρα περισσότερο από ποτέ, η καινοτομία και η δημιουργικότητα στα media αποτελούν κλειδί για την επιτυχία ενός brand. Η δημιουργικότητα και τα media δεν αποκλείουν το ένα το άλλο ούτε λειτουργούν ανταγωνιστικά, αλλά αλληλεπιδρούν μεταξύ τους». Το Gunn Report for Media 2015 είναι διαθέσιμο στη σελίδα www.gunnreport.com.