Πιο πρόσφατη καμπάνια λάνσαρε στα τέλη του 2007, ενώ τον Οκτώβριο του 2008 έτρεξαν διαφημίσεις του συνδικαλιστικού οργάνου των εργαζομένων της.

Από εκεί και πέρα, η εταιρεία λάνσαρε εταιρική τηλεοπτική διαφήμιση κύρους το Μάιο του 2009, δύο μήνες δηλαδή μετά τη συμφωνία για την ένταξή της στον όμιλο MIG. Με διάρκεια 20″, το τηλεοπτικό σποτ βγήκε στον «αέρα» στις 12 Μαΐου με κεντρικό μήνυμα «Ολυμπιακές Αερογραμμές. Μαζί πετάμε ακόμα πιο ψηλά!», ενώ το κείμενο ανέφερε επίσης: «Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές είναι κάθε στιγμή κοντά σας με ασφάλεια και συνέπεια. Με ένα δίκτυο που σας μεταφέρει σε 73 προορισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2008 η διαφημιστική δαπάνη της εταιρείας ανήλθε στα 104.214 ευρώ, αντιστοιχώντας μόλις στο 1,46% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης των εταιρειών που ανήλθε συνολικά στα 7.138.625 ευρώ. Από το διαφημιστικό κονδύλι της Ολυμπιακής, τα 60.669 ευρώ κατευθύνθηκαν στα περιοδικά και τα 43.545 στις εφημερίδες. Αντίστοιχα, το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2009, η διαφημιστική δαπάνη της ανήλθε στα 266.000 ευρώ, αντιστοιχώντας στο 5,99% της συνολικής δαπάνης της αεροπορικής αγοράς, που ανήλθε στα 4.438.450 ευρώ. Από το συνολικό κονδύλι της αεροπορικής, τα 248.986 ευρώ απορροφήθηκαν από τις εφημερίδες, τα 14.292 ευρώ από την τηλεόραση και τα 2.722 από τα περιοδικά.

Νέα καμπάνια από την Cream
Το επικοινωνιακό λανσάρισμα της νέας Ολυμπιακής αναμένεται να είναι δυναμικό, αφενός γιατί έχει να κάνει με την πολυαναμενόμενη επιστροφή μίας ιστορικής εταιρείας, αλλά και γιατί ο δημιουργικός πήχης στην αεροπορική αγορά είναι αρκετά υψηλός.

Συνεπώς από την Cream, η οποία ανέλαβε το διαφημιστικό λογαριασμό μετά από spec 4 εταιρειών (εκτοπίζοντας μάλιστα και την αδελφή εταιρεία της Ολυμπιακής, Mass) θα πρέπει να περιμένουμε κάτι άκρως δημιουργικό και φρέσκο. Μέχρι τη μέρα που έκλεισε το τεύχος πάντως δεν υπήρχε κάποια σχετική πληροφορία για την καμπάνια του επαναλανσαρίσματος, ωστόσο είναι ζήτημα λίγων ημερών το να υπάρξει κάποιο νεότερο.

Τα media του λογαριασμού αξίζει να σημειωθεί ότι θα χειρίζονται από κοινού οι Cream και Mass.

Με «δημοψήφισμα» το νέο λογότυπο
Καινοτομική ήταν η διαδικασία επιλογής του νέου λογοτύπου της Olympic Air, καθώς η MIG ζήτησε προτάσεις από το κοινό. Τελικά οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 854 από Ελλάδα και εξωτερικό. Από αυτές επιλέχθηκαν οι 3 των Σπύρου Γογγά, Γιάννη Παπαθανασίου/Πάνου Τριανταφυλλόπουλου και Γιάννη Λιβέρη και το κοινό κλήθηκε να ψηφίσει σε ειδική ηλεκτρονική ψηφοφορία μέσα από το site www.oalogo.gr, στο οποίο η MIG προέτρεπε «Ελάτε να σχεδιάσουμε μαζί τη νέα Ολυμπιακή» αυτήν της προτίμησής του.

Το λογότυπο που επιλέχθηκε είναι των Γιάννη Παπαθανασίου/Πάνου Τριανταφυλλόπουλου, οι οποίοι εξηγούν ως εξής το έργο τους μέσα από το παραπάνω site: «Για τη σχεδίαση του νέου σήματος της Ολυμπιακής, επιλέξαμε τον δύσκολο δρόμο των επεμβάσεων στο νέο υπάρχον σήμα, με σεβασμό στην ιστορία αλλά και την προοπτική της εταιρείας. Σχεδιάσαμε γράμμα-γράμμα μία πιο αεροδυναμική, σύγχρονη εκδοχή λογοτύπου σε βαθύ μπλε χρώμα. Στο σήμα, αντικαταστήσαμε το μαύρο χρώμα με το βαθύ μπλε και προσθέσαμε το πράσινο της ελληνικής φύσης. Δώσαμε όγκο και λάμψη στα χρώματα και τα πλαισιώσαμε με μία ασημένια μεταλλική δέσμη. Το νέο σήμα της Ολυμπιακής είναι για εμάς έργο ζωής».

Online marketing
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται επίσης το ψηφιακό λανσάρισμα της Olympic Air, δεδομένης της αυξανόμενης σπουδαιότητας που αποκτά για την αγορά της αεροπλοΐας το internet, τόσο σε επίπεδο προβολής, όσο και σε επίπεδο παροχής υπηρεσιών. Τον ψηφιακό λογαριασμό της εταιρείας ανέλαβε η Forthnet μετά από spec στο οποίο συμμετείχαν επίσης οι εταιρείες Atcom, Can Communications και Linakis+Associates. Η Forthnet έχει αναλάβει τόσο τη διαχείριση του web site όσο και την online επικοινωνία.

Και συλλεκτική έκδοση
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η Olympic Air πρόκειται να κυκλοφορήσει συλλεκτική επετειακή έκδοση, την οποία έχει αναλάβει η Media2day. Η εν λόγω έκδοση θα διανέμεται στους επιβάτες των πτήσεων της Olympic Air για το επόμενο τρίμηνο και θα περιλαμβάνει πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τα αρχεία της Ολυμπιακής, μεγάλο μέρος του οποίου θα δοθεί για πρώτη φορά τη δημοσιότητα.

Η θεματολογία του θα αφορά σε διασημότητες που ταξίδεψαν ινκόγκνιτο στην Ελλάδα, στις στιγμές που άλλαξαν την ιστορία του τόπου, σε πολιτική, jet set, αθλητισμό, ιστορία κ.λπ.

Εν αναμονή λοιπόν…