Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Πολιτισμικής Διαφορετικότητας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχωρά σε μια συμβολική δράση, τοποθετώντας το θέμα της πολυμορφίας και της συμπερίληψης στο προσκήνιο.
Με βασικό μήνυμα το «Labels are for bottles, not for people», προχώρησε στην αποστολή ενός tailor-made press kit, το οποίο περιείχε 4 συσκευασίες των προϊόντων της, που είχαν καλυφθεί «συμβολικά» με μια λευκή ετικέτα.
Με την κάλυψη των ετικετών στις φιάλες των προϊόντων της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προσπαθεί να ανοίξει τη συζήτηση σχετικά με τη σημασία της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, αρχής γενομένης από τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το καθετί γύρω μας. Όπως ένα μπουκάλι μπίρα. Διότι η αλήθεια είναι πως με ή χωρίς ετικέτα, το περιεχόμενο και η ουσία του είναι ακριβώς ίδια.