Έμμεση διάψευση σεναρίων που την ήθελαν σε στρατηγική συνεργασία με την Μύθος Ζυθοποιία

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, η εταιρεία συνεχίζει την αυτόνομη αναπτυξιακή της πορεία στην ελληνική και διεθνή αγορά, ακολουθώντας με συνέπεια το επενδυτικό της πλάνο. «Η εταιρεία με ισχυρό σύμμαχο τη στήριξη και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, κατάφερε όχι μόνο να επανακυκλοφορήσει επιτυχώς το ιστορικότερο σήμα ελληνικής μπίρας, αλλά παράλληλα να αναδείξει τις διαχρονικές αξίες και τα υψηλά ποιοτικά του χαρακτηριστικά, καθιστώντας τη Fix Hellas ως το 1ο ελληνικό brand και ως το 3ο brand σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά. Ταυτόχρονα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, διανύοντας μόλις τον πέμπτο χρόνο λειτουργίας της, παρουσίασε ήδη νέες, καινοτόμες προτάσεις στην ελληνική αγορά, διευρύνοντας τη γκάμα των προϊόντων της» αναφέρει μεταξύ άλλων. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δραστηριοποιείται σε 20 αγορές του εξωτερικού, ενώ θα ενισχύσει περαιτέρω το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, στηρίζοντας τοπικούς παραγωγούς.