Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και η UM βρέθηκαν μεταξύ των νικητών των φετινών ΙΑΒ MIXX Awards, για την ενέργεια «Γειτονιές Φιξ» που δημιούργησαν σε συνεργασία με τη Lifo. Συγκεκριμένα, απέσπασαν τέσσερα συνολικά βραβεία: Gold και Βραβείο μελών στην κατηγορία Best Original Content Series και Silver και Βραβείο μελών στην κατηγορία Branded Content & Native Advertising.

«Σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία για όλους, αποτελεί ευθύνη και παράλληλα διέξοδο των εταιρειών και των brands να ενεργοποιούνται μέσα από στοχευμένα activations, που συνδυάζουν τη δημιουργικότητα με τις τάσεις, αλλά και τις ανάγκες του κοινού. Η συγκεκριμένη διάκριση μας γεμίζει χαρά, ενισχύοντας την όρεξη και το πάθος μας για αντίστοιχες ενέργειες στο άμεσο μέλλον», δήλωσε η Τάρα Δημητριάδη, Senior Brand Manager Fix.

«Η δημιουργικότητα στις καμπάνιες που σχεδιάζουμε, είναι το συστατικό εκείνο που πολλαπλασιάζει τα αποτελέσματα media. Προσπαθούμε κάθε φορά να προσθέτουμε τα στοιχεία εκείνα που θα κάνουν τις καμπάνιες μας εκτός από πετυχημένες και διαφορετικές. Οι πελάτες μας, μας εμπιστεύονται απόλυτα και αυτό είναι μεγάλη ευθύνη για εμάς, τα βραβεία είναι το χειροκρότημα αυτής της εμπιστοσύνης», δήλωσε ο Τριαντάφυλλος Μαντάνης, General Manager της UM.