Με τους Ολυμπιακούς Αγώνες προ των πυλών, η Acrossmedia241, αποκλειστικός συνεργάτης της Verizon Media σε Ελλάδα και Κύπρο, δίνει πλέον τη δυνατότητα στους Έλληνες διαφημιζόμενους να αξιοποιήσουν – μεμονωμένα ή συνδυαστικά – ένα σύνολο από αποκλειστικά κοινά στόχευσης Olympics 2020 που βασίζονται στα 1st party data της Verizon Media, καθώς και σε δεδομένα από τους 60 μεγαλύτερους data providers παγκοσμίως. Αξίζει να σημειωθεί ότι το targeting accuracy της VZM είναι >85% σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen DAR.

Έτσι, για παράδειγμα, μια ψηφιακή καμπάνια μπορεί να απευθύνεται, μεταξύ άλλων, σε +1.3 εκατ. χρήστες «Food Delivery + Sports Enthusiasts» (άτομα που παραγγέλνουν φαγητό online και ενδιαφέρονται για τα σπορ), +1,8 εκατ. χρήστες «Live Events + Olympics Fans» (άτομα που τους αρέσουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες και έχουν παρεβρεθεί ή/και ενδιαφέρονται για live εκδηλώσεις, όπως αθλητικοί αγώνες) κ.ά.

Ταυτόχρονα, οι διαφημιζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα σύνολο από πρόσθετες παραμέτρους στόχευσης, όπως whitelists με τα ακριβή websites που θέλουν να προβληθούν, contextual targeting μέσω Verizon Media, DoubleVerify, Grapeshot, IAB, IAS, Peer39, weather targeting, κ.ά. Τέλος, τόσο τα εξειδικευμένα, custom κοινά όσο και οι παράμετροι στόχευσης μπορούν να εφαρμοστούν σε οποιαδήποτε καμπάνια (native, display, video) και στα αποκλειστικά και impactful ad formats της VZM, συμπεριλαμβανομένων και των Brand Stories.