Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος τελικός της δεύτερης δράσης ανοιχτής καινοτομίας στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», υπό τη διοργάνωση της εταιρείας τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy και την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, παρουσία θεσμικών εκπροσώπων, στο ξενοδοχείο Ηyatt Regency Thessaloniki.

Mετά από ένα εξάμηνο πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης, οι πέντε ομάδες που διακρίθηκαν τον Απρίλιο παρουσίασαν τις ιδέες. Νικήτρια ομάδα, αποσπώντας το μεγάλο έπαθλο των 40.000 ευρώ για την επικοινωνιακή υποστήριξη και προώθηση της ιδέας της, καθώς και 5.000 ευρώ σε μετρητά, αναδείχθηκε η «Dataphoria», η οποία αποτελείται από τον Αναστάσιο Σταμάτη και τη Φένια Σούρλα.

Η ιδέα αφορά σε Analytics-as-a-Service υπηρεσίες για εταιρείες και οργανισμούς, ώστε να μετρήσουν, να επιταχύνουν και να αναδείξουν τη μετάβασή τους προς την αειφορία. «Το Sustainability Hackathon για εμάς αποτελεί μια “πράσινη” πρωτοβουλία που έχει ουσιαστικό και συμβολικό χαρακτήρα. Είναι ταυτόχρονα μήνυμα προς κάθε stakeholder, αλλά και εταιρική δέσμευση απέναντι στην κοινωνία και στο περιβάλλον», ανέφερε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο Martin Brandenburger, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.