Η Knowcrunch διοργάνωσε, στις 5 και 6 Φεβρουαρίου, ένα διήμερο course με θέμα «Advanced Digital Marketing Strategy», και ομιλητές τους Τόλη Αϊβαλή, CEO, Knowcrunch και Νίκο Ξυδά, CEO, Humble, με τις θέσεις να βγαίνουν sold-out από τις δύο πρώτες εβδομάδες ανακοίνωσής του.
Την πρώτη ημέρα του course, ο Τόλης Αϊβαλής ανέλυσε και παρουσίασε μέσω tools το πώς δημιουργείς μια digital marketing στρατηγική πάνω σε ένα funnel. Παρουσίασε, επίσης, όλες τις digital marketing τακτικές πάνω στο funnel, αλλά και τα metrics και τα rates (%) που πρέπει να μετρά και να υπολογίζει ένας marketer όταν εφαρμόζει μία στρατηγική σε funnel.
Τη δεύτερη μέρα του course, o Νίκος Ξυδάς παρουσίασε παραδείγματα από μεγάλες και αξιόλογες performance καμπάνιες. Ανέλυσε τις τακτικές και τη στόχευση που είχε η κάθε μία, όπως επίσης και τα best and bad creatives που χρησιμοποιήθηκαν και το πώς όλα αυτά επηρέασαν τα τελικά αποτελέσματα της εκάστοτε καμπάνιας. Μέσα στη χρονιά η Knowcrunch σχεδιάζει και άλλα advanced courses για διαφορετικές θεματικές του digital marketing.