Για το diverse thinking στη διαφήμιση, την επικοινωνία και το digital

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο digital event του ΙMC 2021 από τον ΙΑΒ Hellas με θέμα «The Power of Diverse Thinking» και θεματικές κατηγορίες τη διαφήμιση, την επικοινωνία και τις ψηφιακές τεχνολογίες. Ενδεικτικά, ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας, Παπαστράτος, και Πρόεδρος του IMC 2021, παρατήρησε ότι η πανδημία μας δίδαξε τη σημασία της εμπιστοσύνης στην επιστήμη και στην τεχνολογία και την αναγκαιότητα συνεργασίας, ενώ η Επικεφαλής Εσωτερικής Επικοινωνία, ομίλου ΟΤΕ, Μαρίνα Καταροπούλου, τον τρόπο που η πανδημία μας εξέλιξε επαγγελματικά και ανέδειξε την ανάγκη προσαρμογής της κοινωνικής επαφής σε νέα ψηφιακά δεδομένα.

Ο Τάσος Παγκάκης, Marketing & Communication Consultant, Borrow my Brain, σημείωσε ότι οι ιδέες έρχονται από καινούργια ταλέντα, τα οποία δεν πρέπει να μπουν σε καλούπια, αλλά σε workshop. Ο Ανδρέας Γρηγοριάδης, Head Creative, The Newtons Laboratory, πρόσθεσε ότι «δεν πρέπει να φοβόμαστε να αφεθούμε σε μια καινούργια ιδέα», ενώ η Έφη Κομνηνού, Managing Partner, Busybuilding, τοποθετήθηκε για το internal branding και την επαναπροσέγγιση του μηνύματος που πρέπει να επικοινωνηθεί. Το επόμενο digital event του IMC 2021 θα πραγματοποιηθεί στις 23 Απριλίου.