Στις 21 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ο δέκατος τρίτος Virtual Dialogue του θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, ολοκληρώνοντας τον πρώτο κύκλο διαλόγων της περιόδου 2020-2021. Ο Αντώνης Κόχειλας, Global CEO of Ogilvy Advertising, σε μία συζήτηση με την Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, President of IoC και Chairperson Αttp Group, μοιράστηκε απόψεις και εμπειρίες που φιλοδοξούν να θυμίσουν σε όλους γιατί η διαφήμιση είναι η καλύτερη δουλειά στον κόσμο και το «σήμερα» η καλύτερη εποχή να δουλεύεις σε αυτήν.

Το 13ο Virtual Dialogue συμπέρανε μεταξύ άλλων, ότι η έννοια του purposeful brand είναι σήμερα πιο σημαντική, λόγω της κατάρρευσης κοινωνικών ιδρυμάτων και δομών, οι μάρκες που έχουν σκοπό το αποδεικνύουν με πράξεις και η επικοινωνία έπεται, ενώ η διαφήμιση ως κλάδος, φαίνεται να δραστηριοποιείται λίγο περισσότερο τα τελευταία χρόνια, αλλά έχει ακόμα πολύ δρόμο μέχρι να υποστηρίζει έμπρακτα τη βιώσιμη ανάπτυξη. Επιπλέον, το diversity και το inclusion δεν είναι μόνο ηθική αναγκαιότητα, αλλά είναι πρωτίστως επιχειρηματική αναγκαιότητα, το disruption είναι στρατηγική άσκηση που οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα, και καλή σχέση με πελάτες σημαίνει να τους δίνεις αυτό που χρειάζονται και όχι απαραίτητα αυτό που θέλουν.

Επίσης, ειπώθηκε ότι «η δεοντολογία και η αυτοδέσμευση οφείλουν να είναι δομικό συστατικό του ό,τι κάνουμε. Να λειτουργούμε ως καλός πολίτης του κόσμου που σέβεται τον άνθρωπο και την κοινωνία και οφείλει να κάνει καλό», και ότι «η έρευνα οφείλει να καινοτομεί. Η αξία της δεν είναι σαν ελεγκτικός μηχανισμός, αλλά σαν εφαλτήριο καινοτομίας που βοηθά να κάνουμε εκτιμήσεις για ένα μέλλον που από φύση του είναι αβέβαιο». Ο επόμενος κύκλος των Virtual Dialogues θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο 2021.