Μια διοργάνωση της EACA

(ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ) Νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα Fellow από 4 φοιτητές του βρετανικού Bournemouth University, η οποία σχεδίασε την καμπάνια ενημέρωσης «Change the Story», γύρω από ευρωπαϊκά προγράμματα πρώτης εργασιακής εμπειρίας για νέους κάτω των 25 ετών. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά 90 ομάδες από 14 χώρες, ενώ η νικήτρια ομάδα θα παρευρεθεί στο Φεστιβάλ Cannes Lions τον ερχόμενο Ιούνιο. Ο Dominic Lyle, Γενικός Διευθυντής EACA, ανέφερε: «Κάθε χρόνο ο διαγωνισμός Ad Venture κρίνεται όλο και πιο επιτυχημένος και είναι ικανοποιητικό να βλέπεις την μεγάλη κινητοποίηση των νέων μελών της βιομηχανίας μας. Είναι απόλαυση για εμάς να ανταμείβουμε τους νικητές με την ευκαιρία να παρευρεθούν στο Cannes Lions μετά την εντυπωσιακή τους προσπάθεια».