Η L’Oréal γιόρτασε την 30η επέτειο του διεθνούς της διαγωνισμού Brandstorm αποκαλύπτοντας τα έργα 27 νέων στον τομέα της ομορφιάς που προκρίθηκαν ανάμεσα σε χιλιάδες συμμετοχές από όλο τον κόσμο.

Συνολικά, εννέα ομάδες των τριών, που εκπροσώπησαν την Αργεντινή, τη Γαλλία, τη Γερμανία-Αυστρία, την Ινδία, την Ινδονησία, την Ιταλία, το Μεξικό, τις Φιλιππίνες και τις ΗΠΑ προκρίθηκαν στον τελικό, στον οποίο παρουσίασαν τα έργα τους στον τομέα της ομορφιάς στην κριτική επιτροπή της L’Oréal, στην οποία συμμετείχαν μέλη της διοίκησης του ομίλου και του συνεργάτη τεχνολογίας του Brandstorm, τη Salesforce.

Στις τρεις τελικές νικήτριες ομάδες προσφέρθηκε τρίμηνη πρακτική άσκηση στα κεντρικά γραφεία του ομίλου L’Oréal στο Παρίσι. Φέτος, ο διαγωνισμός Brandstorm 2022 σημείωσε ρεκόρ συμμετοχών, με περισσότερους από 83.000 νέους από 65 χώρες να έχουν εγγραφεί, και να έχουν λάβει επίσημη πιστοποίηση από τον Οργανισμό EFMD Global ως διαδικτυακό μάθημα εκπαίδευσης.

Οι εννέα ομάδες που ήταν φιναλίστ, επιλέχθηκαν μετά από 20 εβδομάδες ανταγωνισμού τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Οι τρεις νικήτριες ομάδες συνέχισαν να αναπτύσσουν τα έργα τους με την υποστήριξη της L’Oréal, στο πλαίσιο του «Disrupt Beauty 2030».