Τα νέα λανσαρίσματα ενισχύουν τα μερίδια της εταιρείας

Η νέα ελληνική εταιρεία Kraft Foods απασχολεί 580 εργαζόμενους, διατηρεί γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και τα εργοστάσια σοκολάτας Παυλίδης στην Αθήνα και τσίκλας και καραμέλας στην Κόρινθο. Το 2010, σύμφωνα με τους δημοσιευμένους ισολογισμούς, οι δύο εταιρείες παρουσίασαν συνολικές πωλήσεις 223 εκατ. ευρώ και ανάλογη αναμένεται η πορεία για το τρέχον έτος. Εκτιμάται ότι η επίτευξη οικονομιών κλίμακος μετά τη συγχώνευση θα βελτιώσει την εσωτερική δομή, ωστόσο το περιθώριο μικτού κέρδους θα επηρεαστεί από το δυσχερές οικονομικό περιβάλλον, την αύξηση των τιμών πρώτων υλών και τις πολιτικές προς όφελος του καταναλωτή.

«Είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι από την εξέλιξη των μεγεθών μας, δεδομένου ότι το 2011 είναι μια δύσκολη χρονιά. Η νέα Kraft Foods, με ισχυρές βάσεις τα ηγετικά brands και τους ανθρώπους της, είναι αποφασισμένη να συνεχίσει με προσήλωση στην ανάπτυξη και την καινοτομία, και έμφαση στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών», ανέφερε σχετικά οΔιευθύνων Σύμβουλος Λευτέρης Χαλουλάκος. Αναφορικά με το 2011, οι κατηγορίες των τροφίμων (τυρί, μαγιονέζα) φαίνεται να αυξάνουν τις πωλήσεις τους, ενώ η στρατηγική του Philadelphia φέρνει επιπλέον ανάπτυξη στη μάρκα και σε όλη την κατηγορία.

Η κατηγορία του καφέ διατηρείται στα επίπεδα του 2010, με το μερίδιο της Kraft Foods να διευρύνεται ως αποτέλεσμα του λανσαρίσματος των ροφημάτων Tassimo. Τα προϊόντα αυθόρμητης αγοράς (σοκολάτα, μπισκότα, τσίκλες), παρουσιάζουν σχετική μείωση. Το μερίδιο της Kraft Foods στη σοκολάτα ενισχύεται με το λανσάρισμα νέων προϊόντων, ενώ το ρόφημα Cadbury διατηρεί το ηγετικό του μερίδιο. Ελαφρά πτωτική είναι η κατηγορία των μπισκότων, κυρίως λόγω της τάσης των private labels.

Η Kraft Foods εκτιμάται ότι θα διατηρήσει σταθερές τις πωλήσεις της στα περσινά επίπεδα. Στην κατηγορία της τσίκλας και καραμέλας, οι leaders Trident και Halls κερδίζουν μερίδια αγοράς, μέσω του λανσαρίσματος νέων προϊόντων.