Με τη στήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola

Από τις 30 Νοεμβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου, περίπου 100 νέοι εργάστηκαν σε ομάδες προκειμένου να συντάξουν το δικό τους επιχειρηματικό πλάνο. Αρωγοί τους ήταν 12 επιχειρηματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι ανέλαβαν τον ρόλο του μέντορα. Ως αποτέλεσμα αναπτύχθηκαν 10 επιχειρηματικές προτάσεις, με νικήτρια την ομάδα Storm και την ιδέα «DRYmeUP», μια έξυπνη μονάδα παρασκευής snacks λαχανικών. Πέρα από την υποστήριξη του ιδρύματος της Coca-Cola στην υλοποίηση της Σχολής, η Coca-Cola στην Ελλάδα προσέφερε στους συμμετέχοντες επίσκεψη στα γραφεία της Coca-Cola στην Αθήνα, τη δυνατότητα να συνομιλήσουν με τον Πρόεδρο της Coca-Cola Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης, Νίκο Κουμέττη, και την ευκαιρία σε 4 τυχερούς να παρακολουθήσουν ένα σεμινάριο πάνω στη σχεδιαστική σκέψη για νεοφυείς επιχειρήσεις, στο Πανεπιστήμιο IE Business School στη Μαδρίτη.