Ολοκλήρωσε τον κύκλο της η καμπάνια της Lidl Ελλάς, «Εμείς οι Γυναίκες», σε συνεργασία με τη Ηοpegenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Την καμπάνια ανέλαβε η Avant Tales, με την οποία ο retailer είναι συνεργαστεί και στο παρελθόν με το Project «200 Χρόνια Δημοτικό Τραγούδι» με τον Σταύρο Ξαρχάκο.

Η καμπάνια «ξεδιπλώθηκε» στα SoMe κανάλια της εταιρείας (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn και Υoutube). Ξεκίνησε τον Μάρτιο και ολοκληρώθηκε αρχές Ιουλίου. Συγκεκριμένα, Μάρτιο με Μάιο προβλήθηκαν οι ιστορίες των έξι γυναικών, ενώ τέλη Ιουνίου και αρχές Ιουλίου προβλήθηκε το ντοκιμαντέρ της δράσης στη Nova και στο Mega, αντίστοιχα.

Τα social media βίντεο και το ντοκιμαντέρ της δράσης είναι σε σενάριο-σκηνοθεσία Γιάννη Πετρόπουλου και εκτέλεση παραγωγής από την Artway.