Δόθηκε η έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Το κόστος θα φτάσει το 1,2 δισ. ευρώ και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τις φίρμες Radox, Duschadas, Neutral, Biotex, Prodent και Zendium. Συνολικά, τα brands που θα προστεθούν στο «ρόστερ» της Unilever σημείωσαν πέρυσι πωλήσεις που έφτασαν τα 750 εκατ. ευρώ. «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που λάβαμε το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Ένωση», δήλωσε ο Doug Baillie, Πρόεδρος της Unilever Δυτικής Ευρώπης, και συνέχισε: «τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής είναι μια κατηγορία με προοπτικές ανάπτυξης. Τα ηγετικά brands που αποκτούμε θα καλύψουν κενά στο ρόστερ μας και θα μας προσφέρουν τη δυνατότητα για περαιτέρω ανάπτυξη σε άλλες αγορές».