Η Δέλτα, για πρώτη φορά μετά το αρχικό λανσάρισμα της σειράς Αυθεντικού Ελληνικού Στραγγιστού Γιαουρτιού DεLTα Authentic Greek Yogurt για τις αγορές του εξωτερικού, προχώρησε σε ολικό επαναλανσάρισμα των συσκευασιών της. Γνώριμες εικόνες της ελληνικής καθημερινότητας απεικονίζονται με διαφορετικό μοτίβο στα προϊόντα Δέλτα, ανάλογα με τη γεύση και το ποσοστό λιπαρών του κάθε κωδικού, δημιουργώντας έτσι πολλές «Ελληνικές μικρές ιστορίες».

Ο Δημήτρης Αλεπάκης, International Business Director της Δέλτα, δήλωσε: «Οι νέες μας συσκευασίες, εμπνέουν και επικοινωνούν την ελληνικότητα και τις αξίες της εταιρείας μας και χαρακτηρίζονται από μια εντελώς πρωτοποριακή εικαστική προσέγγιση. Πλέον, με το νέο μας πρόσωπο, ανοίγονται νέοι δρόμοι στον παγκόσμιο στίβο για το Αυθεντικό Ελληνικό Γιαούρτι Δέλτα».