Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών και η Boussias παρουσιάζουν το θεσμικό 17ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, την Πέμπτη 9 Ιουνίου στο αμφιθέατρο OTE Academy. Το συνέδριο θα επιχειρήσει μία 360° προσέγγιση στις νέες τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του Customer Service.

Οι θεματικοί άξονες του συνεδρίου περιλαμβάνουν Νέες Τεχνολογίες και Τεχνητή Νοημοσύνη, Data-Insights-Hyper personalization, Agile Leadership και νέα εταιρική κουλτούρα, νέα CS mega-trends κ.ά. H agenda θα διαρθρωθεί μέσα από 14 ομιλίες και παρουσιάσεις, ένα πάνελ συζήτησης και ένα mindfulness interactive session.

Συμμετέχουν με keynote ομιλίες experts οι: Δημήτρης Α. Μαύρος, Member of the Board, MRB Hellas, Dr. Elia Gourgouris, #1 Best-selling author “7 Paths to Lasting Happiness”, President The Happiness Center, Kathy Van De Laar, CCXP Managing Director, EarlyBridge, Dave Seaton, CCXP Seaton CX | Founder & Principal. Συζητούν σε πάνελ και παρουσιάζουν διακεκριμένα στελέχη: Δημήτρης Γκοτζαρίδης (ΕΙΕΠ, Cosmote e-Value), Πάνος Αλμυράντης (Grand Hyatt Athens, ΕΗΜΑ), Νίκος Βαρβαδούκας (Public Group). Πληροφορίες στο www.customerserviceconference.gr.