Η μεγάλη διείσδυση των tablets είναι η νέα κατάσταση και στη χώρα μας. Σύμφωνα με στοιχεία της Gfk που δημοσιεύθηκαν στην «Καθημερινή» το Μάρτιο του 2013, το 2013 η πώληση των tablets στην Ελλάδα θα ξεπεράσει τις 200.000, με σημαντικό παίχτη την apple και το iPad mini. Το 2012 οι πωλήσεις tablets συνολικά ανήλθαν στις 112.000, ενώ το iPad mini έχει πουλήσει το πρώτο τρίμηνο του 2013 πάνω από 12.000 τεμάχια. Η apple αναμένεται να κλείσει το 2013 στην Ελλάδα με μερίδιο αγοράς άνω του 40%. Τελευταίο αλλά συντριπτικό στοιχείο: σύμφωνα με έρευνα της McAfee που αναδημοσιεύθηκε από την Wall Street Journal το Σεπτέμβριο του 2012, το 82% των 5χρονων στη Μεγάλη Βρετανία ξέρει να χειρίζεται iPad – στοιχείο που δείχνει ότι δημιουργείται ήδη ο καταναλωτής του μέλλοντος.

Ο νέος αυτός καταναλωτής έχει λίγο χρόνο στη διάθεσή του, όπου προσπαθεί να χωρέσει πολλά πράγματα – και τα καταφέρνει, γιατί τα ίδια τα νέα μέσα (tablets, smartphones) του το επιτρέπουν. Είναι απαιτητικός και επιλεκτικός, αναζητεί φιλικές εφαρμογές που προσθέτουν αξία στο χρόνο που τους αφιερώνει. Μας δίνει ο ίδιος πολλά στοιχεία για το προφίλ του, ακριβώς για να του προσφέρουμε στοχευμένο και μέσα στα ενδιαφέροντά του περιεχόμενο – το οποίο φυσικά ο ίδιος βαθμολογεί, παρακολουθεί ή απορρίπτει με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η αξιοποίηση των νέων αυτών μέσων αποτελεί μια σύγχρονη πρόκληση αλλά και μια μοναδική ευκαιρία για τα brands να φτάσουν στοχευμένα στο κοινό τους και να έχουν απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα για την προβολή τους. Το ίδιο το ψηφιακό περιβάλλον ευνοεί: Σύμφωνα με έρευνα που έχει πραγματοποιήσει ο Josh Gordon – Smart Media Sales για το θέμα «The Case for Advertising in Interactive Digital Magazines» (2010), 7 στους 10 αναγνώστες ψηφιακών εντύπων βρίσκουν ότι μια online banner campaign είναι «ενοχλητική», σε αντίθεση με ένα 63% που βρίσκει τις διαφημίσεις σε ψηφιακά περιοδικά «χρήσιμες» και «ενδιαφέρουσες». Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, πάνω από 40% χρηστών iPads αναφέρουν ότι «απολαμβάνουν» τις διαφημίσεις στις συσκευές τους. Στην πράξη, κάθε προβολή σε ψηφιακό μέσο μπορεί να συνδέεται με call metric links, δηλαδή συνδέσμους που αφορούν αποκλειστικά τη συγκεκριμένη διαφήμιση/σελίδα και επιτρέπουν να έχει κανείς ακριβή και μετρήσιμα αποτελέσματα σε real time για τους επισκέπτες της σελίδας και την αποτελεσματικότητα της παρουσίασης.