Οι W+K και VCCP είναι δύο από τα agencies που θα συμμετάσχουν

[Λονδίνο] Η Tesco ανακοίνωσε τον Απρίλιο ότι θα διενεργήσει spec, στο πλαίσιο των προσπαθειών της αλυσίδας για ανάκαμψη. Την ευθύνη του λογαριασμού είχε η The Red Brick Road, ανεξάρτητη διαφημιστική που έκανε την εμφάνισή της το 2005 έχοντας ως ιδρυτικό πελάτη την Tesco. Επέλεξε, ωστόσο, να μην συμμετάσχει στο spec, παρά το γεγονός ότι η Tesco αντιστοιχούσε σε αξία στα 2/3 όλων των λογαριασμών που χειριζόταν.

HEINEKEN – LOCOMONDO.
Με εξωτικούς ήχους και έντονους ρυθμούς πλημμύρισε το Γκάζι, την Τετάρτη 4 Ιουλίου, στη συναυλία που πραγματοποίησαν οι Locomondo, με την υποστήριξη της Heineken. Η μουσική περιοδεία του συγκροτήματος έχει ήδη ξεκινήσει και θα συνεχιστεί όλο το καλοκαίρι σε διάφορες πόλεις – σταθμούς.