Συγκεκριμένα, στην τελετή απονομής των βραβείων, η Red Wolf Digital Group απέσπασε Χρυσό Βραβείο στις κατηγορίες Ατομικά Αθλήματα και Kids/Youth/Grassroots, Aσημένιο Βραβείο στις κατηγορίες Digital & Social Media, Αθλητικός Τουρισμός, Αθλητικές Εγκαταστάσεις Ερασιτεχνικού/Μαζικού Αθλητισμού/Ακαδημίες, Running & Living Well και Mobile Fan Experience, καθώς και Xάλκινο Βραβείο στην κατηγορία CSR Programme.

O Γενικός Διευθυντής της Red Wolf, Κωνσταντίνος Ντάλτας, δήλωσε: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μια κυπριακή διοργάνωση να βραβεύεται πολλαπλά στα ελληνικά Sports Marketing Αwards. Ο ανταγωνισμός ήταν ιδιαίτερα υψηλός, κάτι το οποίο μας κάνει ακόμα πιο χαρούμενους. Ο Radisson Blu Διεθνής Μαραθώνιος Λάρνακας έχει ξεφύγει από τα όρια της Κύπρου, ανταγωνίζεται σπουδαίες διοργανώσεις του εξωτερικού και η τρομακτική του επιτυχία μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα αποτυπώνεται και στα βραβεία, με τα οποία τιμηθήκαμε».