Οι περισσότερες από την Bold Ogilvy, συμμετέχουν ακόμα McCann Erickson και Day6

Πιο αναλυτικά, στον επόμενο «γύρο» της κατηγορίας Film προκρίθηκε το σποτ «Waiting Death Penalty» της Bold Ogilvy για τη Διεθνή Αμνηστία. Και δεν είναι το μοναδικό shortlisted έργο για το συγκεκριμένο agency. Επελέγησαν, επίσης, τα «Elvis Lives» στο Press για την Apple, και στην κατηγορία Outdoor τριάδα billboards για το Ford Focus και η καμπάνια «Straw» για τη Mattel.
Πέρα από την Bold Ogilvy, σε shortlist πλασαρίστηκαν τόσο η Day6 στην κατηγορία Direct Communication με το «Target the Top» για τη Subaru Hellas, όσο και η McCann Erickson στο Digital με το «Red Line» για το Γυναικολογική Κλινική Ρέα.

Συνολικά, τα ελληνικά agencies έστειλαν εφέτος 28 υποψηφιότητες, επίδοση αυξημένη σε σχέση με τις 22 του 2010. Αυτό που μένει να αποδειχτεί, λοιπόν, είναι εάν θα είναι περισσότερες και οι διακρίσεις. Πέρυσι, βραβεύτηκαν με Silver Drum η Bold Ogilvy στο Press και η Leo Burnett στο Film, ενώ το 2009 η Day6 είχε αποσπάσει Golden Drum στην κατηγορία «Design & Art Direction» και η McCann Erickson Silver στο Film.